måndag 7 mars 2011

Ge mig längre helger!

Varför går helgerna så himla fort :o ? Och varför måste de dagarna vara de bästa på hela veckan? Borde byta plats på hela veckan; man går i skolan/arbetar lördag-söndag och så är man ledig måndag-fredag? Tror fler än jag skulle tycka det var en bra idé.. Undrar bara varför ingen kommit på det än..? Mwehe.

Och VARFÖR kan inte Stockholm och Eskilstuna vara samma stad?!?! Då skulle min lilla pojkvän slippa åka hem när jag vill ha honom här, med andra ord; hela tiden! Dålig stil att bara åka sådär, ser inget positivt i det.. *tjurar*. För det har, som alltid, varit en underbar helg <3

Sista varför för idag: Halsont, varför? Tycker den borde försvinna snart, är säker på att mamma känner sig ensam på gymmet utan mig (a) Är dags att den dumma värken försvinner nu. Till och med snön har börjat försvinna, min hals borde veta bättre. Köpt Bafucin nu så det ska väl göra någon nytta hoppas jag.

Sätta igång med plugget nu, sitter i skolan och har det skoj (?). Näe, men man kanske får motivation i alla fall.. (?)

I miss my honey :( <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar