lördag 21 maj 2011

AMAGAAD, 4 timmaar!

Enligt den där snubben så har man ju ungefär fyra timmar kvar innan jordens undergång. Hur ska dessa fyra timmar spenderas? Jag vill inget hellre än att vara hos min undebara pojkvän, men så är det inte just nu. I stället ska vi (jag, mamma och lillebror Kevin) se "smartare än en 5:e- klassare" tillsammans med en skål godis. Vissa frågor är ju knappast på 5:e-klassnivå O.o Dom ställer frågor som jag knappt lärde mig på högstadiet och gymnasiet... Är det illa O.o ? XD

Blir nog till att lägga sig hyfsat tidigt i natt för i morgon blir man väckt av mamma rätt tidigt för att bära träd. Ska man hoppas på regn så det ställs in? Hähä, nej jag kan behöva röra lite på mig och få lite träning. Ska bära tills jag knappt kan stå på benen längre, ähähä.

Tänker på dig, sweetnos. Love you min egna Benny! <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar