fredag 20 maj 2011

Buffé och 3D-bio

Jaa, en mysig kväll innehållandes ris, nudlar av olika slag, olika sorters kyckling (ex. i jordnötssås), biff och liknande, friterade räkor och kyckling, glass, friterad banan, melon, cola, godis och senaste biofilmen på bio, 3D! (All mat kallas även buffé).


Filmen var okej, inte fullt så bra som jag tänkt mig. Blev lite trist med så många nya skådespelare, och i 3D blev bilden rätt mörk på många ställen i filmen.. lite besviken. Den var heller inte lika rolig som de andra, besviken på det också. Men sevärd. Tackar lillebror för den sena födelsedagspresenten :) !

Väl hemma kändes det som att magen var mer uppsvullen än vanligt och mina ögon drogs helt automatiskt åt dansmattan som står i hörnet bredvid tv:n. Tog fram den och dansade ett bra dag, ujujuj. Kanske ska göra det varje dag, bra träning utan att behöva köpa träningskort- kanoners!

Nu ska jag lata mig i soffan och antingen titta på Wallander (...) eller ett O.C . Det andra alternativet lockar mer ;)

"Ställ inte cykeln utanför stället, ställ den i stället i stället." hahaha

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar