onsdag 11 maj 2011

Fy fan..

..vad bra jag mår :D !! Och vad glad jag är! Har varit sjuk underbart väder i flera dagar nu, och jag har kunnat ta del av den! Så himla skönt att ha en balkong att gå ut på. På dagen när det är som varmast är det skugga här eftersom att jag har kvällssol- väldigt behagligt! Fast igår, och idag också känner jag, var kvällssollen inte så sval den heller, så jag tillbringade en bra stund i den varma solen precis som jag gör just nu. Blev en somrig middag - flingor och fil + mackor med lite goda grönsaker + isté. Var hungrig när jag cyklade hem, men av någon anledning minskade hungern, därav valet av mat.

Har cyklat hela dagen känns det som. Naej men i alla fall 2 gånger fram och tillbaka till stan. Första gången för att det var skola och andra gången för att jag skulle träna (Afrodans) med Bekka och hennes syster Carro. Askul pass, inte så svårt att hänga med då rörelserna satte sig snabbt. Kanske har man det där i blodet- gå som en apa? Vem vet.

Kom precis på att jag har tvätt nere i tvättmaskinen, och det blev nog precis klart. Så får väll ta på mig ett par byxor och gå ner och slänga i ännu en maskin. Vad gott jag ska lukta, hihi.

Sakar min underbara pojkvän bara, annars är det priiima!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar