tisdag 10 maj 2011

Fail-hål

Här är man duktig och ska sätta upp Ikeahyllan på väggen. Hade ingen borr så använde mig (precis som mamma gjorde) av en hammare, skruvmejsel, stor skruv och skruvdragare. Bankade, vickade, skruvade tills skruven till slut gick in helt. Upptäckte då att mitt mått jag gjorde innan jag påbörjade miniprojektet var för högt upp på väggen, tror jag.. Så; jag får antingen leva med att hyllan sitter för högt upp eller försöka skapa mig ett nytt hål och då helt enkelt leva med ett inte allt för vackert fail-hål i väggen... Kan visserligen ställa en liten tavelram eller vad som helst framför, men då gäller det att möbleringen stannar där den är under resten av min tid i denna lägenhet. Får fundera på det..

En sak som INTE behöver någon betänktetid är i alla fall; jag ska inte försöka vara händig och fixa saker själv, för det har nog tamejfan aldrig slutat bra! *punkt*

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar