måndag 23 maj 2011

Jäkla solbränna

Dagen började hemma hos mamma med frukost, billetande och äventyr i skogen. Bar träd var vad vi gjorde, vissa större än andra men resultatet blev i alla fall sladdriga och såriga armar, + en jääkla solbränna :O ! Trodde aldrig solen skulle vara SÅ stark... så sitter just nu i min säng och tycker lite synd om mig själv, och får Benny att tycka synd om mig lite också (a) ;) <3 Inte helt okej detta.

Välkommen mrs. Solbränna!

Underbart.

Lite senare mot kvällen kom Bekka och hennes kille och hämtade mig för att åka in till stan och spela minigolf med dem + några av deras kompisar. Vet inte om man had tur på vissa banor eller otur på de andra.. Hade i alla fall inget jämnt spel men tyckte det gick hyfsat ändå. Kul var det i alla fall, får bli mer minigolf till sommaren. Kanske åka dit själv och träna innan (a) haha.

Åkte efter det hem till Chrille och grillade. Grillat två gånger på två dagar är inte så illa! Jag klagar inte ;)

Efter att de skjutsat hem mig gick jag med snabba steg till lägenheten (det regnade lite smått ute), och där är var jag befinner mig just nu- i sängen med datorn i knät och Benny i örat. I alla fall hans röst ^-^ Tycker om den, hans röst. Den får mig lugn <3 Snart får jag nog inte höra mer av den för idag då han måste sova så att han är pigg inför veckans första tenta. Önskar honom ett stort Lycka Till och hoppas det går bra :) <3

Ska själv avrunda med att säga att det varit en lyckad helg så långt det gått.. Finns dock inget som slår tiden jag tillbringar med dig min Benny och jag ser fram emot fredag då jag kommer till dig :* Saknar dig riktigt rejält mycket vid det här laget :( <3

I morgon är en ny dag och en dag närmare fredag. Ska se till att denna vecka går snabbare än någonsin!! Godnatt<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar