onsdag 25 maj 2011

Börja alltid leta på det sista stället!

Det finns så mycket att blogga om egentligen. Problemet ligger i att allt jag kommer på eller vill berätta berättar jag för min kära pojkvän, och då känns det inte lika kul att skriva det i bloggen. Kanske inte ska tänka så.. men har jag sagt det till honom en gång känns det som att jag redan har skrivit det och som att det är gammalt.

Men jag kan i alla fall nämna att jag inte varit mindre lat än vanligt idag. Var ledig från skolan och tillbringade hela dagen inomhus i lägenheten tittandes på O.C. Jag lider inte av det, mwehe.

Kan också meddela att solbrännan känns fortfarande, fast inte längre som en brännande känsla. Inte riktigt lika mycket i alla fall. Nu känns det snarare som blåmärken när man trycker lite på de ställen där solen tog som mest. Men jag lider inte av det heller, har hellre lite småont än går blek som en fis.. är en blekfis hela sommaren. Att färgen börjar ta sig redan är ju en bra start inför sommaren *tummen upp*.

Tillbringade typ en halvtimme ikväll med att leta efter det finaste smycke jag har- halsbandet i form av ett löv i silver som jag fått av Benny. Trodde det var borta och började bli riktigt ledsen över det. Men det visade sig att det låg där jag sist la det, i ryggsäcken. Irriterande att man alltid hittar sin sak på det sista stället man letar efter. Hade jag hittat det från början hade jag sluppit leta på alla andra ställen.. Ska tänka på det nästa gång!

Nu måste jag sova, upp tidigt imorn för skola och sen till Västerås med mamma och syster (?). Får se vad som hittas där (a) Godnatt!


Funnet! <3<3<3
 ~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar