torsdag 30 juni 2011

Ett par (?) lediga dagar

Nu har vi äntligen fått vila lite från slitet på jobbet. Hur skönt som helst, men kan inte förstå att man är så trött :O ! Jobbade i tisdags 23 på kvällen till 07 onsdag morgon, sen dess har vi tagit det lugnt!

Åkte hem till mamma igår, badade och grillade gott. Var jätteskönt, och ännu skönare att veta att jobbet inte skulle ringa då vi redan tackat nej till kvällspasset.

Tog bussen från mamma till stan och cyklade därifrån hem till mig. Benny slockande i soffan nästan på en gång, och jag kunde inte hålla ögonen öppna framåt 23.30 igår kväll, var så himla slut! Så för första gången på jag vet inte hur länge la vi oss tidigt, tror jag låg i sängen innan klockan 02.00 O.o Jag tror jag somnade på två sekunder, Benny hade lite mer problem dock :/ Nattjobben måste ha snurrat till det för honom, för han kunde inte sova. Gick upp och tittade på tv lite, men somnade inte då heller. Inte förrän vid 4 lyckades han somna tror jag. Dessutom var det sjukt varmt i natt, trodde jag skulle smälta ihjäl x)

Sitter nu och väntar på att mamma ska komma hit med golvfläkten jag köpte på Ö&B igår. Ska äntligen få lite luft här inne, då kanske det till och med går att andas som man ska ^_^

Lägger över filmer från gamla hårddisken till den nya också. När filmerna är klara ska all skit från datorn över på hårddisken, sen kan jag göra en systemåterställning. Eller jag och jag, Benny får nog ta den uppgiften (a) hihi.

En glass vore inte helt fel...

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar