fredag 3 juni 2011

Har hänt saker sen sist

Oj, sist jag skrev var i fredags innan Benny kom hem från sin tenta :S Tiden gick fort sen dess, och vi hann med massa saker. Mini-överraskningen blev i alla fall lyckad och vi hade det supermysigt och tjockade i oss allt vi kunde komma åt, typ.

Planen var att åka hem på söndagen, men det blev ändrade planer - kom hem klockan 2.30 onsdag natt/ torsdag morgon i stället. Så kunde fira Bennys födelsedag den dagen han fyllde ändå (även om vi firade på fredagen också). Åt lite lunch och gjorde oss klara för en långpromenad mot Gamla Stan i Stockholm. Var ute och gick i flera timmar, och tusan så mysigt det var! Solen sken så det var jättehärligt väder också. Tog en smaskig mjukglass i gamla stan, gick mot slussen vid färjan till Gröna Lund och tittade lite. Åkte inte över denna gång, kanske i sommar ;) Gick en liten sväng vid slottet där de precis häll på med vaktbyte, vilket vi stod en stund och tittade på. Tycker det känns så konstigt hur de där vakterna rör sig, ser gammalt och skumt ut, haha. Men det är så det har varit och det är så det ska vara antar jag ;)

Bestämde mig för att ge Bennys present från förra året också. Vid hans födelsedag för ett år sen var vi inte tillsammans, men på g var vi allt (även om vi sa att vi bara var "vänner", hihi). Jag hade planerat att bjuda honom på det bästa han vem - en kebabtallrik! Men det sket sig då han skulle fira med sin familj (inte helt ofattbart kanske). Tänkte då bjuda honom på Slagsta Glass i Eskilstuna, men tiden gick då med så det blev inte nånting av det jag hade planerat. Därför kände jag i år att jag var skyldig honom presenten från förra året (fast färskt), nämligen en kebabtallrik! Snacka om att jag fick en glad pojkvän ;D <3

Vi tog en mysig promenad en till dag, vilken det nu var. Lördag? Söndag? Haha, minns inte! Mysigt var det i alla fall, och hittade en fotboll så fick se lite av fotbollspojken Benny ;) Me like, hihi <3

En vecka kvar i skolan = tre inlämningar + en muntlig presentation. En av uppgifterna kan jag skriva på 30 minuter, men har ändå ingen ork till det. Det är inte så att jag är sovtrött, jag vill bra inte skriva mer, vill ha lov och vara med min älskling!<3 Sitter med plugget nu, men finns så många andra roligare saker jag hellre gör.. damn it!

Avslutar inlägget med att berätta att tatueringen jag gjorde i april (mitt stjärntecken) äntligen är klar nu! Var till tatueraren idag och fixade dit ett par saker, och mamma tatuerade sig igen. Hon hade en groda på benet sen innan, och det hon gjorde idag var att lägga till en gren och lite blommor runt den. Visar bilden hon mms:ade förut:

Lite suddig pga. att jag förstorade upp bilden lite
 Taco´hej!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar