fredag 27 maj 2011

Mini-överraskning planerad!

Att sitta ensam i en studentkorridor medan den som egentligen bor här är och skriver tenta i 5 timmar, är inte så himla farligt så länge man har en serie att kolla på. Mitt nötande av o.c fortsätter, och jag tänker inte sluta förrän jag sett sista avsnittet (vilket inte är så långt bort med tanke på att jag snart är i mitten av säsong 3 nu- av 5).

Dock kan tiden få gå snabbare ändå. Har planerat en liten miniöverraskning tills Benny kommer hem (om ungefär en timme).  Han fyller nämligen åt på tisdag men då är jag inte här. Köpte därför varsin marsmallow-muffin till oss, lite chips, winegum och cola till ikväll samt en liten bukett röda rosor :) Sen ska han nog få öppna sin persent när han kommit hem också, även om det är många dagar kvar till tisdag. Tror nog han kommer bli glad, han har velat köpa en sån länge i alla fall. Skriver inte ut vad det är än, man vet ju aldrig om han smyger sig in på bloggen i mobilen under provet och då är ju hela presenten avslöjad ;)

Huvudvärken jag har kan få försvinna innan han är hemma dessutom. Vill ha en mysig kväll utan smärtor. Har fönstret öppet för vädring och känner samtidigt lukten av regn. Visst är vädret mysigt? Ska nästan krama sönder Benny när han kommer hem!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar