fredag 10 juni 2011

Slingor, BabyLaby och flintastek

Lalalallallalalallala, i morgon kanske jag ska titta på en bil, lalalalala! Eeeller på lördag förmiddag, beror lite på. En Seat Toledo är det, verkar helt okej gör den. Får la seee.

I morgon är plastikoperation som gäller. Kommer bli väärldens skillnad alltså, oh maj gadd! Näe, så illa är det inte, ska bara får blonda slingor i håret. Vilket i och för sig gör stor skillnad i sig. Dessutom mycket billigare än en plastikoperation, man får ju tänka lite på studentplånboken, heh.

Efter det ska jag ta mig tillbaka in till stan och möta upp mitt hjärta som ÄNTLIGEN kommer hem från Stockholm för att spendera heeela sommaren här i Eskilstuna med mig :D !! Känner på mig att det kommer bli en undebar sommar. Värme hoppas jag också på, men det ska nog inte vara några problem. Vill bada och solaaa, hihi.

För att fira att min laby baby kommer hem ska vi ha en mysig kväll hemma - grilla flintastek på min nya elgrill! Hoppas det är fint väder så vi kan ha den på balkongen, myyys. Köpte lite (nästan 1 kg) godis idag också som vi kan ha till kvällen, tillsammans med glass (a) VAD MYSIGT det ska bli! Längtar så!

Sova nu så att timmarna blir färre till Benny är här ^^ Natti!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar