söndag 19 juni 2011

I Vänersborg

Var ett tag sen jag skrev sist så tyckte det var lite dags nu. Haha, jag tittade aldrig på bilen som jag skrev sist att jag skulle göra, och inga slingor har det blivit heller. Var svårt att tajma ihop tiderna när vi båda kunde, men det blir nog någon gång i framtiden, håret sitter ju kvar i alla fall, hähä.

Just nu befinner jag mig en bra bit ifrån Eskilstuna, nämligen i Vänersborg - nån timme från Göteborg. Tog med mig lillebror och pojkvännen hit för att hälsa på pappa i några dagar, och så fick Benny hälsa på några av mina släktingar (faster Birgitta, kusin Jan och kusin Jessica). Satte oss på bussen från Eskilstuna igår 15.05 och var framme i Vara 19.10 där pappa mötte upp oss. 45 minuters bilfärd senare var vi framme i ett regnigt Vänersborg. Tittade in till Bitgitta där vi fick lite mat, och sen gick vi vidare en trappa upp för att hälsa på Jan och Jessica. Där fastnade Kevin och Benny framför Jessicas xBox 360, trodde aldrig de skulle komma loss därifrån, haha. Meeen till slut gick vi hem till pappa, tittade lite på TV och umgicks innan det var läggdags.

Om inte allt för länge kommer nog faster Birgitta in med en stor smörgåstårta, för idag ska vi fira pappa som blir 61 i morgon. Själva födelsedagen firar vi genom att ta en tripp till Ullared! Så ser planerna ut än så länge.

 ~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar