tisdag 19 juli 2011

Ett längre liv!

Mitt liv förlängdes igår! ..Om det nu stämmer att "ett gott skratt förlänger livet". Att Buzz-spelet kan vara så kul. Visserligen blir det inte kul om fel personer sitter bakom Buzzknapparna - igår satt rätt personer bakom dem! Min bästis från lågstadiet kom över med sin pojkvän efter att Benny och jag slutat jobbet kl 21. Var kul att de ville åka från Strängnäs vid den tiden för att sällskapa oss lite :)

Att jobba 13-21 om dagarna är både skönt och icke skönt.. Gillar att vi inte behöver gå upp så tidigt, men hela dagen försvinner och ingenting finns att hitta på den tiden på kvällen eftersom att allt är stängt.. ibland är 21-07 passen bättre. Får fortsätta tänka på de söta sedlarna som kommer i slutet av månaden.

Nu är det dags för lite käk innan jobbet. Vore lite skönt att stanna hemma idag, flera saker säger emot arbete idag.

Hade i alla fall en jättekul kväll igår! :)

~*Milla*~

1 kommentar:

  1. hehe jag kan faktiskt hålla med dig att "ett gott skratt förlänger livet" xD mådde betydligt bättre efter den kvällen. som om jag hade fått nytt liv hehe ;P vi får göra om det någon gång. ^^ <3

    SvaraRadera