onsdag 27 juli 2011

Goodbye Mr. Macho

Undrar om folket på jobbet är likadana under arbetstimmarna som på fritiden. I så fall tycker jag synd om vissa. Det kanske är så att just den person jag tänker på inte är någonting utanför jobbet, och försöker därför vara macho på jobbet. En till fråga är ju då om de som visar sig tycka om honom verkligen gör det? Själv kan jag inte förstå varför i alla fall, otrevligare snubbe har jag inte mött på jag vet inte hur länge. Han går som om han ägde stället, sträckt rygg, lite bakåtdragna axlar och hakan högt upp i skyn. Gången är lite vankande. De enda gångerna han ler är när det går precis som han vill, och när han pratar med sin lilla "crush", haha damn vad han skiner upp då xD Annars är han otrevlig, svarar kort (om ens alls), ler aldrig och i hans panna står det "I THINK I own the place". Kanske borde tycka synd om snubben, men det är det inte värt. Efter detta blogginlägg om stackars Mr. Macho så ska jag försöka att inte bry mig om honom längre, bara jobba på som vanligt och i stället tänka på att det finns andra där som gör arbetet bättre än vad han gör.
Från och med nu är du luft för mig! Hähä, stackare.

Att Benny också jobbar där nu känns jättebra! Vet inte hur det hade varit annars, om jag jobbat där kvällar och nätter, och Benny jobbat på Assa dagtid. Hade aldrig träffat varandra :( Bra jobbat Milla, tack för att du fixade in din pojkvän på Fazer bageri! :D

Kanske är bra att berätta om de man stör sig på på jobbet och sen försöka lämna dom i blogginlägget i förhoppning att dom stannar där. Jag tror jag ska försöka med det, även om det kommer bli mååånga inlägg, haha.

Nu är lillebror hos oss, han och Benny sitter och spelar MOH tillssammans så jag ska nog gå och spela lite the sims 3. Benny har fixat ALLA expansionspaket till mig så det är hur kul som helst nu :D D Finns maaaaaaaaassa grejer att utforska och göra. Bäst jag sätter igång, kanske blir kvällsbad senare också, med Madde och Elijah. Hoppas på det, är badsugen :)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar