onsdag 6 juli 2011

Potatisgratäng = min framtid?

Ujuj, lika seg dag på jobbet idag. Skillnaden var att det ändå var lite roligare idag, pratade och skojade en del (bara när chefen gått hem för dagen, hihi). Skoj skoj, men segt segt. Såg en rolig lapp på en av gaffeltruckarna (jag och syster tyckte det var kul, Benny höll inte helt med :( ). Tog en fin mobilkamerabild på den:


Hmm, oklart vem skaparen av denna lapp är.. haha.

Gjorde en ûbergod potatisgratäng när jag kom hem sen :O !! Benny åkte till sina föräldrar och fixade nytt internet till dem, och jag ångrar inte att jag stannade hemma - SÅ god blev gratängen :o :D !   ... kanske hade den blivit lika god om jag följt med, men det tvivlar jag på ;) Blev hur stolt som helst när jag smakade i alla fall, måste bjuda mamma på middag snart tror jag (a) hehe. Det kanske är DET jag ska göra i framtiden, försörja mig på att laga supergod potatisgratäng!? Nu har vi dessutom mat för ett par dagar framåt, stekte fläskkarre till gratängen (eller stekte hälften och gjorde hälften i ugn - hade tagit sån tid annars).

Nu ligger jag i sängen, redo att skapa några z:an (sova). Benny är nog på väg hit också, från vardagsrummet^^

Liseberg vecka 31 är bestämt nu! Vet inte helt vilka vi blir, och verkar som att vi bara har en bil än så länge (blir trångt att sitta 8-10 pers i en bil trooor jag). MEN det blir av i alla fall, det är huvudsaken :D !

Jobba i morgon 13-21 igen, på torsdag likaså. LEDIGA hela fredagen, börjar 21 igen på lördag kväll.. Yey, en ledig dag! hähä. Ska ta vara på den, har en sak planerat tydligen, men jag säger inte vad än, för nu - ska - jag - sova, godnatt!

Avslutar förresten med denna sköna låt/video! Hähe. Shy Ronnie 2: Ronnie & Clyde (feat. Rihanna)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar