torsdag 7 juli 2011

Vad i helvete

Det är ju självklart.. klart man inte ska få klaga lite utan att saker blir värre! Var fel av mig, jag skulle inte ha gjort det om jag visste att det skulle sluta på det här viset.....Ångrar mig lite... Å andra sidan kan ju jag inte bestämma eller veta i förväg hur det ska gå. Men hade jag inte klagat på att det var så himla segt på jobbet nu de senaste dagarna kanske det aldrig hade blivit sån kaos idag!? Eller..? Det blev det i alla fall, men inte förrän de sista 2,5 timmarna. Shit vad vi fick slita xP Det var jag, Veronica och Benny + två nya sommarjobbare som inte har mycket erfarenhet och som inte är speciellt snabba... Vi fick styra upp stället då det gick från 2 stuvar bröd var tionde minut till 20 st i minuten (åtminstonde kändes det som 20/min). Och varmt var det, såinåthelvetejävlavarmt! Solen gassade ju på, och klädernna är inte svala precis. Svårt att förklara i detalj, men räcker med ett ord: kaos. I alla fall en stund. Hann inte ens ta den sista rasten, så mycket hade vi att göra. De missade rastminuterna tar vi ut i morgon i stället, sista dagen innan den HELT LEDIGA fredagen! Ska bli riktigt skönt. Är det fint väder i morgon med ska vi förmodligen åka och bada efter jobbet, även om vi inte slutar förrän 21.00.

Nu blir det inge mer text, synd synd. Men har nog använt de flesta bokstäver i alfabetet nu, så... dags att sova. 

Godnatt!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar