torsdag 10 november 2011

M.Ugglas dubbelgångare

En gång i veckan. Åtta gånger. Kvällstid. 7,5 poäng. Sjunga!

Så skulle man kunna beskriva och sammanfatta kursen "sång och körövning".
Jag tordes gå dit, all by my self. Jag tordes ta i, och jag tordes "visa" min röst inför enbart Magnus Ugglas dubbelgångare (shit vad lika dom var :O).

Lättläst version (om något skulle vara oklart):

Igår startade en ny kurs.
Den heter Sång och körövning.
Jag sjöng högt inför andra
och inför bara läraren.
Läraren såg ut som Magnus Uggla.
Kursen var rolig och den är
varje onsdag i åtta veckor.
Det är kul att sjunga, hihihihihihihihihi.

Asbra. Nu har jag suttit och pluggat och gjort alldeles för mycket (kan jag tycka), med feber dessutom. Vaknade 5 i morse och mådde.. inte så bra. Undrar om jag börjar bli/är sjuk eller om det är nåt annat skumt och luffigt.. Jag håller min ena tumme för att jag bara är sjuk, den andra tummen håller jag för att jag är frisk. Eller hur skriver man O.o ?

Nu är klockan jääättemycket, fast ändå mycket mindre än den vanliga "läggtiden", och jag vill nog sova. Benny är lurig och säger att jag ska ta med mig lite finare kläder till honom i morgon/helgen. "Inte glitter och paljetter, men inte så du känner ååh jag har bara mjukisar att gå i!!" - så sa han ;) hihi. Men han säger inte varför, så det verkar som det är en hemlis. Jag gillar hemlisar, så det gör ingenting. Hihi. Så ska ta och boka bussbiljett nu och SEN gå och lägga mig ^^ snart.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar