onsdag 7 december 2011

Börjar bli otålig

Helt galet vad jag väntar! Trodde att den hemska väntan skulle ta slut i måndags, men som jag har skrivit ett par gånger nu så hade jag kollat fel på dag. Nu har jag väntat sen natten till måndag på att det ska bli natten till torsdag så att jag får reda på om jag kommit in nån gång! Då ser jag att "från kl. 13.00 idag kan du se (..)" - jag måste vänta till efter 13.00 i morgon torsdag!!!!! Vilket innebär ännu mer väntan.. seriöst, fy vad jobbigt det är!

Är trött på dåliga lärare också, som inte svarar på mail eller ger besked om rätt saker. Jag trodde inte man skulle behöva fråga en lärare "har jag rest?", trodde att det var deras uppgift att meddela eleverna om... tydligen inte. Hoppas lärarna på SU är bättre och att skolan har ett bättre systemet än på MDH.

Dags att laga lite mat. Det är inte kul längre, att bara laga till sig själv. Blir lätt att jag hoppar över många måltider, vilket kan vara en av förklaringarna till varför jag är trött så ofta. Jag vet om det, men gör ändå inget åt det - det är väll bra?

Ja, jag har varit på bättre humör :P

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar