lördag 24 december 2011

Dan före dan

Denna dag (fredag) har bestått av träning, sista-minuten-julklappshandel, pojkvänskramar och en klädd gran. Sitter nu i lillebrors rum hemma hos mamma och inväntar morgondagen^^ Det känns mysigt. Kom hem hit och fick vara med och pynta granen tack vare att de andra inte orkat pynta klart - gör ingenting för mig, hihi. Sen vet jag inte vad vi ungar (12, 19 och 21) fått i oss, men mamma fick i alla fall stå ut med tre otroligt snygga men osynkade danser. Det sprattlade till lite tror jag, haha. Fick mina sista julklappar inslagna också, nu ska jag bara skriva rim till de som är kvar, vilket inte är helt enkelt. Men eftersom att jag själv satte regeln att alla måste skriva rim till MINST en varsin julklapp så borde jag ju föregå med gott exempel genom att skriva rim jag med.

Ser fram emot morgondagen, jag hoppas det kommer bli bra och mysigt. Vill ta på mig mina julkläder nu, fixa i ordning håret, äta den goda julmaten och så ser jag fram emot att titta på gamla inspelade videos från när syster och jag var små - en idé vi kom med i år. Ja, så är det ju Kalle klockan 15 också, det får vi inte missa, även om det går varje år ;) Längtar också till lite senare på kvällen i morgon då det blir en liten mysig jul med min gullignos till pojkvän, I miss you already!

Kanske lite ojämnt placerade ljus, men jag
tycker att det gör den personlig och mysig. hihi :)
Dessutom fick inte hela granen plats, haha.


Känner på mig att det kommer bli en bra dag.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar