torsdag 15 december 2011

Enorm publik!

Superhungrig och illamående på samma gång. Inte det där illamåendet som kommer p.g.a. att man är så hungrig, utan båda två samtidigt..! Vill äta för att dämpa hungern, men illamåendet håller inte med. Jag vet inte vad felet är, jag har oftast ingen matlust och kände mig så himla trött på träningen idag. Blev yr ett antal gånger p.g.a. det. Men vad gör det, antal dagar då jag mår bra är betydligt fler, och försöker lägga mest tyngd på dem. Ger det en *tummen upp*.

Ikväll, efter träningen, hade vi vår näst sista sång-och körlektion då vi hade en slags "miniuppvisning" för att visa vad vi gjort under denna kurs, en dag i veckan i sju veckor, alltså ingen konsert eller så, bara en liten rolig grej. Vi gjorde upp lite innan vilka låtar (bl.a. vem kan segla för utan vind), så att vi hade lite struktur i alla fall. Återigen, det var inget speciellt utan mer som ett Öppet Hus. En av tjejerna var så nervös att hon knappt kunde sjunga, sa hon efteråt, och det förstår jag. Med en publik på tre personer kan man väll inte vara annat än nervös? Eller...? Hahaha, jag kunde inte sluta skratta inombords, och inte de andra 15 heller. Men publiken - om man kan kalla det för det - tyckte att vi var duktiga och  vi fick flera applåder ;) Det måste ju betyda någonting! Haha.



18 månader har det föresten gått sen du och jag blev vi ^_^ I love you! <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar