tisdag 6 december 2011

The more I think, the more confused I get

Har för första gången på väldigt länge pillat lite i bloggen. Tagit bort onödiga "gadgets", onödig info och - som kanske syns väl - ändrat utseendet. Som jag höll på, trodde aldrig jag skulle få till det. Hade glömt helt hur man fixade en grej med bilderna, men till slut så - tack var Google. Tack! Blev lite mer stilrent och med en lite julig känsla. Längtar till jul nu, känns som det kommer bli mysigt i år, har bättre inställning till julen än på väldigt länge.

Jag vet dock inte vad det är för fel på den här veckan. Ingenting har gått som jag velat riktigt. En start var natten till måndag, då jag spänt satt och väntade på svar från högskolan i Sthlm... kom på att jag skrev om detta i förra inlägget O.o eller? Haha, bra minne! Poängen där är i alla fall att jag inte hade någon koll, vilket leder till dagens "händelse". Tisdag är det idag, och det enda jag hade i huvudet var redovisningen som vi skulle ha på morgonen, och sen skulle jag sluta kl 12. Tyckte det skulle bli skönt med halvdag då jag haft några långa dagar den senaste veckan, typ. Åkte hem 12 och slappade vid datorn (pillade mest med bloggen).
Klockan 19.45 vibrerade mobilen, och jag hade fått en påminnelse. Den löd:

"Extra sånglektion kl. 17.15!!"

Det var ju aaasbra att jag hade ställt larmet EFTER att lektionen slutat (den slutar 19.45). Såå jag missade lektionen.. Hade ingen som helst tanke på att det var idag, brukar vara på onsdagar annars. Haha. Så jag vet inte vad felet är den här veckan, min hjärna har tagit lov i förtid tror jag. Tur att jag minns vad jag heter i alla fall ;)



~*Berit*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar