måndag 5 december 2011

Han är underbar!

Ja-a, att helgerna kan vara så underbart mysiga! Det visste jag inte riktigt förut, men nu för tiden finns det inget bättre än mina helger. De spenderas alltid tillsammans med den finaste pojkvännen i världen (låter man som en liten liten flicka när man säger så?? Det struntar jag i i så fall ;P), och varje helg är aldrig sig lik. Den här helgen är nog den första gången som vi går ut tillsammans faktiskt, de tidigare gångerna vill jag inte räkna. Första gången vi var ute "tillsammans" var innan vi blev tillsammans, och den gången är bara pinsam xD Kanske dyker den historien upp här någon gång i framtiden ;)

Men ut gick vi, tillsammans med Malin och hennes kompis - som lyckades fixa in oss på Le Grand trots att vi totalt missat hela list-regeln -_-' Så ofta är vi ute ;) Och för första gången på riktigt länge hade jag kul ute. Kändes inte alls jobbigt som det gjort förut, och jag trivdes riktigt bra med att ha Benny med mig^_^<3 Det enda negativa var väll att vi missade sista bussen med en timme ungefär, så det blev - efter en lång stunds funderande - en taxi hem. (Dock var det inte lika coolt att åka taxi i Sverige som i utlandet).

Lördag blev en bakardag (skrev först bak-dag, men tyckte att det lät för lustigt...).
Lussebullar, bullar med saffran och choklad, jordnötsgodis, nougatcrisps och mjuk pepparkaka stog på listan - bokstavligt. Hade laddat inför den dagen hela veckan - listat upp vad som ska bakas, räknat ut vad för ingredienser jag skulle köpa etc. Fick lite hjälp av Bennys syster Linda också, som sedan sov över.

Efter dessa två fulla dagar blev det lite lugnare idag, söndag. Åt på Bamboo City med hans familj och sedan lite adventsfika med mamma, syster, Carina och Micke. Tvingade i dom alla sju sorters fikaböd, och det var faktiskt sju sorter idag! Sist på kvällen blev det ännu lugnare hos Bennys föräldrar, tills hans tog tåget hem :( ...

Har, btw, sett fram emot den här dagen (måndag 00.00) - intagningsbeskedet till SU skulle komma! Gick här hemma och räknade timmarna och sen minutrar.. Loggade in på mailen för att vara redo på att få mailbesked. Av någon slump gick jag in på hemsidan för att dubbelchecka att det var idag svaret skulle komma. Självklart stog det 8DE DEC, inte 5e :( :( :( Damn, måste vänta tre dagar till -_-' typiskt!

Bra helg sammanfattningsvis. Just nu känns det dock inte bra alls, för jag saknar Benny mer än någonsin :( Någonting extra måste ha hänt i helgen, för det gör så ont :( Det är så klart aldrig kul att åka ifrån honom, men den här helgen känns det extra extra mycket :( <3 Nu vill jag ha lov!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar