måndag 19 december 2011

Kittlande näsborre!

I morgon vill jag ligga i sängen - helst sova - hela dagen. Och så ska jag nog försöka äta mer frukost/lunch, så att jag orkar mer om dagarna. Idag tränade vi ett medelpass, mamma och jag, och det kändes mycket jobbigare än vad det brukar göra. Benen orkade inte lika mycket, och jag blev trött snabbare - samma med mamma. Vi kom, efteråt, på att hon bara ätit blåbärssoppa innan och jag hade bara ätit nyponsoppa - är vi släkt eller? Hihi. Kanske behöver lite mer för att orka. Smart som jag var hade jag bokat in ett afropass med Malin också lite senare, som jag - dum som jag var - genomförde. Det har nu resulterat i en krafitg huvidvärk och en trött kropp i helhet. Kanske får skylla mig själv. Men kul var det, det är det ingen tvekan om, och det är alltid så skönt att lugna ner sig i en varm bastu efteråt.

Mellan passen gick jag hem till Bekka och snyltade lite mat (det var så klart inte tanken från början xD) - tack så mycket för den goda kaslergratängen :D ! Lovar att bjuda igen ;)

Nu på kvällen har jag tillbringat allt för mycket tid framför detta beroendeframkallande spel http://www.spel.se/spel_/matcha-havsskatt.html !! Älskar såna, men kan inte slita mig och det gör inte min huvudvärk mindre.

Så nu ska jag ta en ipren, äta en kvällsmacka eller ett par skorpor, och sen gå och lägga mig för jag är sjukt trött!

Min ena näsborre har kittlat hela dagen, btw... Jag tror jag möjligtvis börjar bli förkyld O.o :(

Godnatt!

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar