söndag 18 december 2011

Alla är tända!

4:de och sista advent. Känns lustigt att det är sex dagar kvar till julafton, det hinner ju nästan bli 5:e advent :O Konstigt. Jag hade lite adventsfika med mig själv; chokladlussebulle (väldigt god), pepparkaka och jordnötsruta - och så julmust så klart. Visa skulle ha föredragit glögg, men jag har aldrig gillat det. Kanske har jag aldrig druckit någon riktigt god, eller så är det inte min smak helt enkelt. Det funkar om man har massa russin till, men det är knappt. Håller mig till julmust.

Alla 4 ljus är tända, och det ligger snö ute på marken. Julstämning - check! Fast det kan ju vänta drygt en vecka så att man vet att det finns snö på självaste julafton. Enligt min personliga väderleksnissa (mamma) ska det bli plusgrader på lördag, vilket bertyder att det inte kommer snöa. Får se om snön ligger kvar till dess, eller om vi får stå ut med blötsnö. Gillar det inte, men vad har man för val?

 


 


Inte chokladlussebullen, men den får ändå stå för adventsfikat idag ^^













~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar