måndag 23 januari 2012

Alltid gå på känslan

Att jag aldrig lär mig. Jag måste försöka bli mer bestämd och ta det första jag tänkt/pekar på, eller göra det absolut första som dyker upp i huvudet. Detta gäller så klart inte allt, men när man tvekar och inte är helt säker så borde känslan få avgöra. I morse gjorde den inte det och det blev som det blev. Skulle äta frukost - skinkmacka med gurka, ett ägg och nyponsoppa. Jag visste att nyponsoppan hade varit öppnad ett bra tag, så jag tvekade på om jag skulle äta den eller inte. Fast bf. datumet var den 24:e januari, så jag tyckte att den borde gå att äta, vilket jag gjorde. Men jag skulle ha gått på känslan av att den kanske var för gammal, för nu sitter jag här med en mage som inte är på min sida direkt... -_-' Började känna det redan i slutet av lektionen förut, och det var en lättnad när jag kom hem. Det är dagar som denna jag älskar att bo nära skolan!

Så jag får se hur det blir med lunch. Jag är hungrig, men har samtidigt ont i magen och mår illa :( Jag hatar att det finns bäst-före-datum, varför kan inte allt hålla i all oändlighet?!?

Btw, idag tycker jag om CSN.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar