lördag 21 januari 2012

Effektiv dag = sant

Det känns som att denna dagen har varit supereffektiv, men egentligen har den inte det. Fast ändå jo. För jag sov länge. 11.30 tror jag det var. Satt vid datorn en stund och mamma satt vid sin. Vi skulle hem till mig, men när vi insåg att det skulle bli stressigt att packa o grejja och sen hinna med 3-bussen till Stockholm också så blev vi ännu mer sega. Jag sprang upp på kallvinden också för att leta efter en gammal Matte A- bok, men kunde inte hitta någon. Men har en plan B: maila en gammal lärare från gymnasiet och be om att få låna en bok därifrån. En kompis till mig fick det, så varför skulle inte jag få *ängel*. Efter letandet och framplockning av en större resväska kom vi i alla fall iväg hem till mig där vi monterade ner möbler och packade ytterligare lite saker. Så den delen var väl ändå ganska effektiv? Så ja, en supereffektiv dag helt enkelt!!

Hur som helst så sitter jag nu i den halvtomma lägenheten och tar en paus. Ska strax packa väskor med saker som ska med till Benny, vilket blir minst lika mycket som förra gången x) Förstår inte hur man kan ha så mycket grejer... Positivt är att jag får skjuts av Bennys föräldrar, så jag slipper släpa massa grejer på tåg/buss och sen från tåg/buss hem till Benny. Det är jag tacksam över :)

Uppskattar också all hjälp jag får och har fått av min mamma med flytten. Hade varit svårt att fixa allting helt själv :) TACK FÖR HJÄLPEN MAMMA<3 Hihi.

Fixa lite mat borde jag göra nu. Får bli köttbullar och makaroner. Om inte nån hör mina böner om en pizza i brevinkastet.....

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar