torsdag 19 januari 2012

Landat i Eskilstuna...

... hemma hos mamma. Faktiskt i lillebror Kevins rum, som vanligt när jag är här. Ibland sover jag i gäststugan, men det är varmare inne i huset, plus att jag har tillgång till internet och tv här inne. Dock är sängen fylld med hundhår, det hände inte ofta hemma hos mig och Benny kan jag säga - lite svårt när man inte har djur. Ska skaka ur lakanen innan jag ska sova sen.

"Mammor och minimodeller" ... vad ska man säga. Stört tycker jag. Ungarna som är med är 7-10 år gamla. Minns inte ens om någon var 10, de flesta var 9 har jag för mig. Tycker det är lite väl tidigt. Dessutom tror jag nog mest att det är mammorna som vill att deras döttrar ska bli modeller, för att dom själv inte lyckades som unga ;)

I morgon ska jag nog följa med mamma o syster till friskis och köra igång träningen lite smått igen. Har int tränat på 2½ vecka nu eftersom jag har varit sjuk. Slemmig är jag fortfarande, skulle behöva slemlösande.. men inte alls lika ont i halsen, mest sent på kvällen och tidigt på morgonen. Tror dock att ett medelpass blir för mycket eftersom jag inte är helt hundra än, så för mig blir det lite lugnt i gymmet i stället. En mjukstart kan man ju kalla det. Så har vi planerat att baka paj med vaniljsås också. Inte dumt alls. :)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar