fredag 6 januari 2012

Mer död än levande..

.. känns det som i dag i  alla fall. Har sovit dåligt i flera nätter nu, vaknar antingen av att näsan är täppt, att det täppta nyss har släppt så att det i stället rinner, av hosta, feber eller en jäkla värk i halsen! Eller att Benny har snott allt täcke, men det är det minst dåliga ;) I natt har jag säkert vaknat 10 gånger av någon av anledningarna, försökt dricka vatten men inte ens det går för halsen gör så ont :( I morse var det ännu värre än tidigare dagar dessutom, dumma dumma dumma hals! Ser fram emot halstabletterna mamma kommer med sen, enligt henne ska dom vara riktigt bra. Jag tror inte jag haft så ont i halsen på typ tio år... O.o brukar kunna få lindrigare, men inte som nu. Jag drickere kallt, jag dricker varmt, men jag kan inte säga att jag föredrar någonting av det.

Halvligger just nu i sängen, orkar inte lägga mig i soffan. Ligger nog bäst här. Ska nog starta en film på Bennys dator och vänta på att mamma kommer som min räddare i nöden och lämnar nässpray och halstabletterna, och på att Benny ska komma tillbaka från sin farfar. Är lite tyst här hemma nu. Tråkigt, men mitt huvud tackar. Jag kanske förresten ska läsa en stund i stället för att titta på film, får mer huvudvärk av att kolla på skärmen. Så får det bli.



~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar