söndag 8 januari 2012

Äntligen en bra natt

Första natten på länge som jag faktiskt sov! Vaknade bara en gång kl 6, annars sov jag nästan som en stock. Och det var underbart! Halsen gjorde fortfarande ont, men inte alls lika mycket som nätterna innan. Dessutom är nasspray ett mirakel, framförallt när man ska sova.

Så en god natts sömn blev det, men det känns ändå inte som att jag blir friskare O.o Så fort tabletterna slutat verka känner jag av feber och huvudvärken. Tror förresten det är dags för tabletter nu, 4 timmar sen sist. Jobbigt, jag vill inte vara sjuk längre! Missar massa skojigt och vill komma ut ur lägenheten, då längre än till Ica. Vill göra någonting, passa på nu innan skolan börjar. Missar massa träning också, sadface. Men jag får väll stå ut och vänta, nån gång försvinner väll det onda i mig.

Jag är hungrig dessutom, men lite illamående och jag känner mig konstig. Borde äta någonting, det har nog inte mitt matvrak till pojkvän någonting emot ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar