måndag 6 februari 2012

Snart helg

Igår gick vi till skolan, KTH, för att plugga, och idag belönade vi oss själva med grillad kyckling. Det blev så sjukt gott! Hade pottisklyftor från Lidl som hade en så himla god krydda på sig. Det tillsammans med currysås, ja - behöver jag säga mer!? Vi blev båda proppmätta i alla fall.
Det ser ju i alla fall effektivt ut.. ;)
Ge mig mer av detta!!!

Har lektion 13-15 i morgon, och bara förmiddag på onsdag sen har jag faktiskt heeeelg! Bortsett från sångkursen på onsdag kväll. Åker hem till Eskilstuna på onsdag så jag inte missar lektionen. Blir nog kvar i Eskilstuna hela helgen, till söndag, och då jävlar ska jag träna! Är helt frisk nu så det är dags att tillbringa hela dagarna på friskis.

1/12 månader med godis-och chipsförbud avklarade! Ih, vad duktigt jag är! ;)
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar