måndag 6 februari 2012

Grillad kyckling - here I come!

Vaknade tidigt idag, som vanligt den senaste tiden. Hade första lektionen 08.30. Är fortfarande inte någon morgonmänniska - kommer nog aldrig bli det heller - men det positiva var väl den långa lunchen i alla fall, mellan 10.30 - 13.00. Så jag kunde åka hem till Benny och äta lunch och ta det lite lugnt innan nästa lektion.

Den andra lektionen (som handlade om Fibonaccital) varade i två timmar men hade lika gärna kunnat vara hälften... Tycker att snubben babblade om samma saker timme 1 som timme 2, fast att vi under timme 2 fick prova att räkna själva ca 100 gånger. Men jag ska väl egentligen inte klaga - jag förstod ju i alla fall :) Så tack vad-du-nu-hette för att du fick mig att förstå snabbt under föreläsningens gång *tummen upp*.

Nu är det så att min mage har kurrat i över en timme, vilket - som många vet - betyder att jag är väldigt hungrig. Dags att äta något annat i stället för spaghetti och köttfärssås som vi ätit de senaste dagarna. Min idé blev... GRILLAD KYCKLING!  Vet inte hur länge sen det var jag åt kyckling, och inte minst grillad. Ska bli så himla gott. Om jag bara kan få min käre pojkvän att pausa sitt spel snart så ska jag dra med honom till Ica.

Grillad kyckling - here I come!

I'M GONNA EAT YOU!
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar