söndag 3 juni 2012

Glad men ledsen

Solen skiner inte, men jag är glad ändå för jag har SOMMARLOV! Ledig till vecka 28 är det sagt, fast man vet aldrig.. förra året fick vi jobba två veckor innan utsagd tid så det känns som att det kan hända i år med. Men det gör ingenting för som sagt; jag är glad ändå :)

Fast ja, lite ledsen också för batteriet i datorn håller på att dö ut, vilket betyder att jag måste resa på mig och hämta laddaren -'_- Mobilen skulle också behöva laddas ser jag nu. Jag med för den delen, är en trött igelkott idag. Fast utan taggar. Undrar vad man blir för djur då...?

Jag beställde en klänning från Halens.se idag. Mamma och Veronica också, fast i annan färg. Hehe. En ganska neutral klänning vars axelband man kan knyta på flera olika sätt. Den här köpte jag:

Bara 99 kr. Fler bilder här

Regn är mysigt. Det smattrar fint och det blir lite mysigt mörkt i huset. Ska nog tvinga lillebror från datorn och tvinga honom att spela kort med mig och mamma. Fast att ta bort Kevin från datorn är ungefär lika lätt som att tala ett språk man inte kan.. Jah. Fast det jag skulle säga i detta stycke är att regn är mysigt men jag vill ändå ha sol och värme. Det är faktiskt lite lättare att göra saker när det är fint väder ute, iaf om man inte tycker om att titta på film och spela tv-spel. Aja, får hoppas på bättre väder snart, fast vecka 24 får det gärna regna (a)

Se ljust på framtiden! :)

Kom btw att tänka på en fin visa som min pappa brukar sjunga:

Två små fåglar på en gren
satt och pissa´ fotogen,
när den ene sa: Jag mår inte bra.
Så sket han en tegelsten.


Underbar text... typ.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar