onsdag 20 juni 2012

Jordgubbar i solen vid poolen

Det här var mig en härlig onsdag :) Trodde aldrig det skulle vara fint väder på dagen här i Sverige, men se så fel jag hade. Har passat på att hjälpa mamma lite ute i trädgården - nu är häckarna fina! Sen fick jag syn på jordgubbslandet :O !!! Vi kommer få hur mycket som helst i år igen, och skörden började idag ^_^ Gick och plockade en liten skål till mamma och mig här i solen på verandan, och den lilla skålen utgjorde inte ens en femtedel av alla gubbisar som var klara att äta! Finns mycket mycket mer kvar, och en himla massa mer som var halvklara. It´s gonna be a nice summer ;) Jordgubbstårtan till midsommar är i alla fall säkrad!

Resten av dagen har spenderats i solstolen bredvid poolen, fast just nu i skuggan under parasollet på verandan. När jag låg där i solstolen flöt tankarna tillbaka till Cypern och på hur mysigt vi hade där^_^ Lite tankar gick till Benny också som sitter inomhus och jobbar just nu ;) Hihi, jag tänker i alla fall på dig (a).
Igår var vi förresten i stan och bowlade, jag, mamma, Kevin och Veronica. Första serien gick skit, men andra klagar jag inte på! Kevins andra serie gick också bättre än förra, fast tvärtom tror jag det var för mamma och Veroncia. Jag vann i alla fall ;)

Måste även nämna att jag har en snäll lillebror som låter mig sova i hans säng i stället för på en madrass på golvet. Men han verkar inte lida av det i alla fall ^_^




Nu ska jag dricka lite vatten och sen se om jag kan ta mig upp till molnen via studsmattan... Önska mig lycka till!

Ett stort grattis till pappa också som fyller 62 år idag! "Puss o kam o gattis"

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar