fredag 10 december 2010

Kom heeem!

Sitter här, i Bennys 90-säng iförd linne och trosor samt ett täcke över mig, och funderar på vad det är för väder ute... Det finns ett fönster i detta rum, ganska stort också.. men så ska man orka gå dessa 4 meter för att dra upp (eller ned som det faktiskt är på detta fönster) rullgardinen, och det är inget jag har energi för just nu.

Om en kvart bör han komma hem efter att ha haft prov mellan 8-10 och sedan lektion 10-12, stackarn. Sitter här och väntar och väntar, och har faktiskt (stryk under faktiskt!) påbörjat sista PM:et för denna kurs! Starkt av dig Camilla, starkt! Men kan inte fortsätta förrän jag fått en godmorgonkram, och jag vet bara en som kan ge mig den (a) Kom hem nu dåå!

Var egentligen inte tänkt att jag skulle åka till Sthlm denna helg också, var här förra. Men skolan krånglar till det för oss, Benny har tentor nästa vecka och vi tyckte att det var bäst att han fick vara här och plugga, för koncentrationens skull :) Valde mellan att åka hit eller att inte ses på två hela veckor :o Det fanns egentligen bara ett alternativ, och här är jag nu^^

Har jobbat tre dagar på en vecka nu (y) Inte så mycket kanske, men från att inte ha jobbat sen i Augusti till tre dagar på en vecka är väl inte så tokigt (a) Och mer lär det bli. Plånboken (eller kontokortet) säger inte nej, och inte jag heller - behöver pengar till  flyttstuff och sånt, har fortfarande långt ifrån allt.
Ikväll är det final i Idol. Ska bli mysigt att se det med den sötaste i världen, även om han mest tittar för min skull^^ Men tror nog han gillar det liiiite i alla fall ;)
Till denna final har vi en jäkla massa gott att äta- storhandlade innan jag åkte hit känns det som.. Chilinötter, smågodis (4 småpåsar för 20:- på Ö&B) och ett långt paket twix-kopior ligger på skrivbordet, + freewaycolan som står i kylskåpet. Hmm, kanske kebab ikväll? Jag menar, allt det andra vi har att äta är ju inte ett dugg onyttigt, kebaben behövs... haha.

Jäkligt mycket skrevs, och har fortfarande en del i tankarna.. men det får bli sen i så fall, nu borde han vara hemma snart så jag ska invänta honom och ösa pussar och kramar över honom :D

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar