måndag 28 februari 2011

Omstart

I mrogon, tisdag, börjar en ny kurs:  textdesign 3- stilar och genrer, och mitt mål är att gå på alla föreläsningar och lektioner (kanske varit bra om jag haft det som vana redan innan..?). Måste göra saker i tid denna gång, och alltid framöver. Är ju dumt att jag ens har det som mål, borde vara en självklarhet..

Sömn. Vi måste ändra våra dumma vanor, Benny :o ! Det här är inte bra, haha. Måste sova tidigare så kanske man orkar upp i tid (i alla fall med mindre motstånd). Det är viktigt juu, rätt mängd och vid rätt tid.

Äta nyttigare mat, bättre mat. Mindre godis och sånt äckel (mums!). I - HAVE - TO! 

Och duuummma hals! Den gör ont, efter några dagar går det över, är smärtfritt i en dag eller två, sen kommer det tillbaka :( Whyyyyy? Jag har inte gjort världen något, varför gör den så mot mig?

Jag vill i alla fall att min bästaste pojkvän kommer hem nu!! <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar