tisdag 1 mars 2011

Me - Phone - You

Jag har förvånat mig själv precis- jag har börjat plugga! Ojoj-oj säger jag. Hade visserligen inget val.. Stod mellan det och att höra hur flitig min kära pojkvän är hela tiden, och då kändes det bäst att försöka nå upp till hans nivå (a), hähä. Så jobbar just nu med en uppgift som faaaktisk ÄR rätt kul, det hade jag förstått tidigare om jag inte varit så otroligt skoltrött.. men nu är jag på väg tillbaka... I hope *tummen upp*.

Sitter, förutom plugg, och funderar på om jag väsnades lika mycket när jag flyttade in, som de nyinflyttade ovanför mig gör... Tror dom måste ha nåt jäkla surroundsystem eller nåt där uppe, dundrar och brummar som bara den :S Jättestörande.. Eller också har ett flygplan varit på väg att störta ovanför lägenheten i två timmars tid *hmm*.

Jag hör en röst i mitt huvud.. en röst som..jag vet precis var den kommer ifrån och vems röst det är.. BENNY JAG HAR INTE HÖRT DIN RÖST PÅ HELA DAGEN :O De små fjuttiga smsen är inget att hänga i julgranen >.< Förbered dig på ett samtal... uran headset :$ (Råkade, i stället för att ta min mobilladdare som pinsamt nog redan låg i väskan, få med mig sötnosens headset-laddare hem i går..wops).  Men han får stå ut, för jag har stått ut tillräckligt med att föreställa mig rösten från honom :o Inget mer bloggande, ska ha möte med min Wildfire, hihi.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar