torsdag 3 mars 2011

HJÄÄÄLP MIIIG!

JAG ÄR GRAVID... haha SKÄMTA! Meeen.. jag vet inte om det är "den roliga veckan" eller den kalla vintern som gjort att jag vill äta allt jag ser, och det känns på magen O.o Denna dumma förkylning verkar aldrig vilja avta heller, så träningen bara skjuts upp och jag äter mer och mer :( HJÄÄÄÄLP!
DE-SPE-RA-TION...!!:::..:!:.1::!:!.1OKSRKJSFJSFJSTJ9OREDJNBHOSOGA Måste stoppa mig själv, säga åt mig själv att inte äta allt som finns i skafferiet.. och framförallt inte köpa nytt när det tagit slut heller (vad bra det låter).

Känner mig som en flodhäst.. >< DOCK som en ganska glad flodhäst, på ett sätt. I morgon kommer Bennnyyyyy :D !!! <3 Kan inte bli annat än en glad flodhäst då^^ Och träffa mamma ska jag göra nästan hela dagen. Handla med henne vid lunchtid tills Benny kommer med bussen, då blir det hem för att laga middag till oss tre (mamma bjöd in sig själv men det  gör ingenting). Fläskkarré med potatisgratäng blir det, smarrismaskens! Mwehe.

Uppgiften är förresten klar nu, den jag jobbat "så hårt med" i två dagar nu. Tummen upp till mig själv, nu blir det weeds.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar