onsdag 2 mars 2011

VAD DUKTIG..

JAG ÄR! Har nu avklarat 3/4 sidor på den där lilla uppgiften. Känns dock som att jag pladdrar på om samma saker hela tiden, men det är tydligen så man ska göra (?). Exemplet vi fick är till och med sämre än mitt  (kan bero på att jag är textare, den som skrev exemplet gick illustration = dålig på att skriva). Mhwehehe.. är ju bra att man kan vara stolt över någonting.

Klockan är inte ens 00.00 men jag sitter här i min stora hörnsoffa och gäspar gärnet ändå. Känns lite ensamt att ha en hörnsoffa men inte ens en pojkvän som kan dela den med mig :( Får väl hålla ut till fredag... ! <3

Har nött.. sex avsnitt Weeds idag tror jag minsann :o Värvade plugget med weeds, och se så bra det gick. Visserligen har jag haft hela dagen på mig så borde vara klar med hela uppgiften för länge sen.. meeeen nu är det som det är.

Innan jag går och gör Benny-nudlar och tittar på ännu ett Weeds-avsnitt måste jag bara säga att jag visst är stolr över nåt mer än att jag bara kan skriva... : Jag är stolt över att ha världens bästa pojkvän! Finns faktiskt ingenting som slår honom, han ligger etta på alla världens positiva listor, i alla fall för mig. Inte för att vara taskig, men jag hoppas han ligger längst ner för alla andra (så att jag får honom helt för mig själv *ängel*). Hihi :* <3 I LoVe MiN BeNnY tRuOnG <3

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar