onsdag 2 mars 2011

Två skoldagar i rad = rekord

Tidig morgon, i tid till buss och skola, hyfsat seg lektion, hyfsat rolig uppgift, sluta 20 min tidigare, träffa mamma, bli hemkörd av mamma, bli avsläppt av mamma, hej då till mamma, flingor med mjölk, stekt ägg på macka och en apelsin.

Har gått på alla lektioner i denna kurs hittills (två st!) vilket borde vara rekord.. i alla fall den senaste månaden ;) Bör jag vara stolt egentligen.......?

Detta är min dag än så länge, varav de tre sistnämna var innehållet i min lunch. Juste, 4 små svarta oliver ska läggas till dit någonstans också - värst vad nyttigt! Nu är utmaningen att kunna hålla mig borta från alla godsaker som finns i skafferi, kyl och frys.. Önskar mig själv lycka till, haha.

Resten som står på schemat idag är städning, plugg och ett par avsnitt Weeds. Ska fixa en gammal uppgift, samt påbörja den nya "spion"-uppgiften. Hur jag ska kunna spoinera på någon när jag sitter inne i lägenheten vet jag inte, blir spännande.. mest för mig själv.

Behöver mattor, och lite väggdekorationer!! Fick ett skåp av mamma idag som ska upp i köket - hon får se till att hjälpa mig med det på fredag :o Håller dessutom tummarna för att jag inte kommer ha halsont idag eller i morgon heller, mamma saknar mig i gymmet tror jag (a).

Nu måste jag sätta igång! Avslutar med (som man skrev när man var liten):

~*Milla + Benny = Sant*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar