tisdag 10 maj 2011

Hej, underbara solsken på balkong!

Vilka härliga dofter som smög sig upp i min näsa när jag kommit hem till Eskilstuna igen, igår. Klockan var rätt mycket, men än hade inte luktsinnet i näsan gått och lagt sig. På min cykel på väg hem kände jag lukten av både nyklippt gräs och.. bröd. Det kom nog från Skogaholm/Fazers bageri. Det är under nätterna som ugnarna arbetar. Typ som i programmet "Stockholmsnatt" som gick på tv3 på kvällarna förut - de arbetar när alla andra sover. Tur det, annars skulle man inte få nybakat bröd på morgonen när man går till affären (vilka som nu gör det så tidigt på morgonen O.o). Tack ugnar, tack!

Hade ett trevligt träningspass med min lilla mamma idag, var ett tag sen sist. Träningskortet har gått ut, men som tur var är det GRATIS TRÄNING PÅ FRISKIS & SVETTIS denna vecka! Så vi tog en sväng till gymmet och på fredag blir det ett till. Kanske kan kila dit imorn med. På torsdag är det KALAS som gäller, mamma fyller år! Hihi. Då blir det tårta och räkor (dock inte samtidigt).

Ska fortsätta att sitta på balkongen nu. Kvällssolen börjar smyga in på min del så jag ska luta mig tillbaka och njuta av den idag väldigt varma solen. Helt underbart, längtar som tuuusan till sommaren! Inte långt kvar nu- det gills *tummen upp*

Bara för att den är lite mysig^_^
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar