söndag 8 maj 2011

Grillfest på taket

Känns som att jag pluggar massor bara för att de enda gångerna jag skriver blogg är när en uppgift är klar. Kanske inte, men denna vecka har det varit lite så.. eller nej, så är det inte. I alla fall så är jag klar med sista uppgiften för denna kurs, nästa kurs börjar på tisdag. Hoppas jag hinner få hem böckerna innan torsdag då det är seminarium - var tydligen viktigt att man skulle ha fått böckerna innan den. Håller tummar och stortår!

Det fina vädret är tillbaka! (Skriver det till dem som inte dragit upp rullgardinen än och som lever inomhus). Dock lever Benny och jag inomhus också för tillfället, hmm. Fast igår var vi ute; tog en tripp till närmsta Ica och sen gick vi (eller åkte hiss..) upp till taket här där han bor. Några hade fixat grillning, öl, cider och vin - FOR FREE! Var där i nästan två timmar, så trevligt och gott var det, hihi.

Gick sen tillbaka ner till Benny och tog lite efterrätt: Vanilj- och jordgubbsglass med jordgubbar från självaste marknaden på Hötorget. Lite dålig smak på dom, men vad finns det att förvänta sig? Längtar till i sommar då man kan plocka massa jordgubbar hos mamma- där snackar vi ÄKTA jordgubbssmak.

Eftersom bilderna inte går att lägga där man vill ha dom så får jag lägga båda två här.. t_t

Fortsätter ta dåliga bilder med mobilen. Men grillfest på
taket blev det i alla fall :)

Jordgubbar med glass, Mums!

Slut för idag, tack för idag.

~*Milla*~





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar