fredag 6 maj 2011

Stadspromenad + glass = sant!

Var ute och promenerade i 4 timmar! Inte dåligt för att vara mig och Benny ;) Fick med mig en bikiniöverdel hem plus sminkborttagning. Har insett att det är svårt att tvätta bort vattenfast mascara med bara vatten.... höhö.

Promenerade en bit bort, ingen aning om vad stället hette. Vädret gjorde oss i alla fall väldigt sugna på glass, och törstiga, så vi köpte kulglass- tre smaker, och delade på det. Blåbär, melon och päron = smaskens! Blev en McDonalds-cola på väg hem, en sväng in på Inet - där Benny hittade sin älskling; en dator (bör jag känna mig hotad?).



Hjärtat!

MUUUMS!
Ursäktar de dåliga bilderna, mobilkamera får duga när man lämnar systemkameran hemma

Köpte jordgubbar på torget ("Extra billigt, halva priset!!!" för att de höll på att packa ihop) och sist svängde vi in på Lild och handlade lite mat.

Till mamma: Vi har inte köpt varken chips eller godis på hela veckan! Bra va? (Jo, en chokladkaka ska erkännas). Kebab en dag visserligen, men vi är duktiga ändå :)

Tänkte berätta vad det roliga var som hände i morse, men jag orkar nog inte det just nu, haha. Skjuter upp det igen och gör spänningen oliiiiiiiiidlig.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar