fredag 6 maj 2011

Kära mrs. Blogg

Hej mrs. Blogg! Hoppas du hunnit vila upp dig under de dagar jag låtit dig vara ifred.

Har varit lugnt några dagar, slappade till det rejält efter att tentan blev klar och inskickad. Har en artikel att skriva till på söndag, men jag känner ingen stress där. Letade fakta och bilder igår och vet vad jag ska skriva om, så själva artikelskrivandet går nog ganska snabbt - ska bara vara en A4 ca har jag för mig... 400 ord i alla fall. Valde, för den som vill veta, att skriva om optisk illusion, 3D. Gatukonst, rätt coolt. "Cool" om läraren skulle säga det. Nice nice!


Just nu denna soliga fredageftermiddag, sitter jag här vid Bennys dator och väntar på honom.Vi gjorde den deal; han skulle gå till skolan och hämta en bunt papper/en utskriven bok av en kompis medan jag var kvar hemma och fixade i ordning mig. En kvart fick jag på mig sa han, och NU kom han in genom dörren - 35 minuter senare. Hmm.. Jag är klar för länge sen, hihi.

Nu avrundar jag, det är svårt att gå till stan och sitta här samtidigt ;)

Ska berätta en rolig sak sen, en kul sak som hände upprepande gånger i morse, hähähä.

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar