lördag 25 juni 2011

1 år och 11 dagar

Det är midsommardagen idag och exakt 1 år och elva dagar sen Benny och jag blev tillsammans! I tisdags förra veckan var det alltså exakt ett år sen^^ Det firades med en hel del mysigheter! Började med att jag blev väckt av att sötnos hade fixar frukost på sängen, och på nattduksbordet stod även en jättefin bukett röda rosor. Så det blev en bra start på dagen!

Fick låna mammas bil hela dagen, så det första vi gjorde efter den mysiga frukosten var att åka och spela minigiolf. Det började med hole in one för min del (helt tvärtom för Benny ;P) men resten av spelet gick lite upp och ner. Slutade med att våra resultat blev EXAKT LIKA! Haha, hur ofta händer det?

Hann precis spela klart innan regnet kom. Efter minigolfen kände vi oss hungriga så vi satte oss i bilen och åkte till Bamboo City där vi åt smaaaskig buffé. Så himla gott, och man blir så mätt att man spricker varenda  gång. Dock fanns inga vårrullar, lite besviken :( Ingen glass heller, men det var nog mest tur- hade inte fått i mig det ändå, hähä. Under tiden vi satt och åt smög Benny upp en liten gullig ask på bordet och gav till mig. Innehöll en jäättefin armlänk! Så fintfintfint så :D

Åkte hem och vilade en stund, matkoma x 1000 :o Men hade snart samlat ihop lite energi för att bege oss ut till Sundbyholm. Planerna var att ta en glass och ha lite mysigt, meeen smarta som vi var så var det för sent, klockan hade blivit för mycket så det var stängt. Men det gjorde inte oss någonting, vi hade med oss badkläder som reserv och trots att det blåste som bara den så lyckades vi byta om och ta ett dopp eller två (ett dopp räckte för mig, Benny tog 3-4 st snabbt efter varandra, burr!). Kan inte påstå att det var jätteskönt, men mysigt ändå :P

Resten av kvällen blev rätt lugn, åt lite glass hemma på kvällen i stället, väldigt mysigt det med^^

Alltså, 1 år och 11 dagar idag. Tiden går fort när man har roligt, och roligare ska vi ha! Släpper inte taget om min Benny, han är faktiskt mitt allt! I Love You, Benny :* <3











Årets bästa dag <3 
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar