tisdag 18 oktober 2011

Då är någonting fel

Tog ett tåg hem från Stockholm och Benny vid 14-tiden idag. Skulle hem och köra ett Afrodans-pass med syster. Ser alltid fram emot afron, tycker det är kul.

Bokade innan och reagerade på att det stog "dans", inte "afrodans" som det brukar (*funderade* "brukar det stå så? Eller står det bara dans? hmm"). Bokade i alla fall och när vi till slut (efter att ha gått tillbaka tillbaka till bilen flera gånger) var redo för dans klev en gamling in i salen... Mhm, dagens "ledare". Jag insåg att afron verkligen var inställd och funderade på vad som i stället skulle ske. Hon berättade att ingen kunde köra afro idag, så hon hade hjältemodigt (?) bestämt, vid lunchtid, att hon kunde köra ett vanligt danspass. Inte lika skoj som afro, men tänkte att dans är väll kul vilket som...

Körde igång och det var helt okej... - de första 10 minterna -_- ! Vilket SKITPASS! Absolut det tråkigaste jag någonsin gjort, det var iiinte okej! Det gick långsamt, det var skumma låtar och tanten hade ju inte ens någon taktkänsla :O ! Dessutom gjorde hon olika hela tiden, 3 gånger då och 5 gånger då... usch nej.

--> Det var så dåligt att jag efteråt kände för att tröstäta godis :O Det är illa. Brukar annars känna mig duktig efter ett pass och inte alls vara sugen på någonting onyttigt.. <--

Meeen får väll se det från den positiva sidan: Har mer energi till passet i morgon, och om inte hon (Helene/Helena) är sjuk då så VET jag att det kommer vara ett bra pass. Om turen är på min sida, det vill säga...

Ny hårfärg blev det ju, glömt lägga upp bild.
Ser smartare ut än någonsin nu när jag är brunett!

~*Milla*~ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar