onsdag 12 oktober 2011

Ny hair-färg

Japp, det blev äntligen av efter mycket velande fram och tillbaka. Visste inte om jag skulle våga, var lite orolig att det skulle se konstigt ut, att jag inte skulle passa i mörkare. När jag var mindre oroade jag mig ingenting, färgade i alla möjliga färger - nästan. Då gjorde det ingenting. Men nu chansade jag i alla fall, och fasen vad bra det blev :D hihi är så nöjd så! (skulle lägga upp en bild men kom på att jag la in dom i andra datorn..)

Sökandet efter ny lägenhet fortsätter! Helst så nära stan/tågstationen som möjligt om det blir pendling till våren. Men har även startat sökningen i Stockholm igen, vore nog bäst att bo där ändå. Närmre till skolan och slipper sj-kostnader. Hyran blir kanske dyrare, men där finns en liten plan i bakhuvudet ^_^ Så jag fortsätter leta. Efter en stulen cykel, en halvt "mosad" cykel, ett trasigt fönster (stenekast) och ett inbrott i förrådet på väldigt kort tid känns det som att en flytt är väldigt angelägen...

I morgon blir det en lite tidigare träning vid 12 och efter det sätter jag riktning mot min BennyBoyfriend :D ! wiiiie! <3



~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar