lördag 17 december 2011

Spider-Man och hemligheternas kammare

Kvällen har varit lite bättre. Jag valde att försöka vara glad - tänkt om man alltid kunde välja! Fast det betyder inte att the pain is gone...

Såg Harry Potter och hemligheternas kammare nyss. Var länge sen sist, dom var så himla små :P
Nu är det Spider-Man 3 också, vilket betyder ännu mer slötid i soffan. Men har varit duktig idag faktiskt. Dels har jag skrivit min restuppgift, och så har jag faktiskt inte låtit det bli någon gigantisk diskhög i köket idag! Inte illa må jag säga.

Det går nog inte en enda dag utan att jag tänker på julklappar. Räknar upp vilka som är klara och vilka som inte är det och vad jag i så fall ska göra med de som inte är klara. Så här i efterhand slog det mig att jag inte är fullt klar med någon av julklapparna O.o Bara delvis klar med alla. Fast jag vet i huvudet vad jag ska köpa, så det borde väll nästan räknas som klart? Funderar på att åka ner mot stan i morgon för att handla de sista klapparna, och kanske passa på att gå in en sväng på gymmet också :) Var länge sen mamma och jag tränade i själva gymmet, förutom när vi haft cirkelgym, men det är inte riktigt samma sak. En sväng på löpbandet kanske vore bra?

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar