fredag 27 januari 2012

Happy Birthday to me!!

En stor dag idag, inte bara för att denna dag aldrig kommer komma igen, utan ocksö för att jag själv fyller 20 år idag!! Tillägnar detta blogginlägg till mig själv och hoppas att jag kommer ihåg att varje år gå in och läsa detta inlägg (varje gång jag fyller år alltså), så att jag inte glömmer att gratulera mig själv (det är ju väldigt viktigt!).

Än så länge har det varit en bra dag. Har tömt lägenheten ytterligare lite då mamma kom och plockade upp mig efter att hon varit och tränat tidigare. När hela bilen var full, än en gång, svängde vi in till Sveaplan och köpte med oss en smaskig smörgåstårta hem! Lite cider och nötter också till kvällen. Gooott! Kom hem och fick present av mamma, innan hon glömde bort det sa hon. Ett SF-presentkort, 2 trisslotter (utan vinst -_-') tvåhundra kronor och ett presentkort på systemet på tvåhundra kronor :D Hihi, lite coolt med ett sånt kort ;)

Nu börjar jag bli hungrig så jag hoppas syster kommer hem snart så vi får hugga in på smörgåstårtan. Lite senare blir det en fin tårta och massa annat gott! Kanske droppar det in någon mer present kanske *ängel* Hihi.

Återigen, grattis till mig! Hoppas att jag får en fortsatt trevlig dag, äter mycket tårta och får skojiga presenter ;)



~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar