torsdag 23 februari 2012

4 ggr på 1½ månad...

4 gånger på 1½ månad är inte okej någonstans!! Varför kan man inte få ha samma i två olika städer?! Verkar ju dumt att behöva byta varje gång man byter stad. Fast det ger iof en variation, och variationer gillar vi ju. Men jag gillar det så som det är nu, vi blir alltid så svettiga och ömma i våra kroppar - på ett härligt sätt! Känner alltid hur värmen sprider sig i kroppen redan efter 10 minuter. Fast det som är mindre bra är att man gör vissa för länge och vissa för kort. Hinner innte få ut så mycket av de korta, och de långa tröttnar man på i stället och det sänker ju humöret lite. Men det som känns bäst är ändå i slutet, när allt är klart och man får ligga ner och bara slappna av. Känna svetten rinna längs ryggraden och pannan och höra sina egna tunga andetag. Det är så skönt! Att träna. Har träningsvärk sen igår, i magen också, är så otroligt glad!

Så fort friskiskortet gått ut i Eskilstuna ska jag skaffa nytt. Antingen 24/7 - då kan jag träna på i Sthlm och E-tuna, eller köpa jumpakort på skolan - typ samma utbud som friskis och till ett braaa pris! Just nu lutar det mot skoljumpakort + att gymmet här där vi bor (300 kr/år känns heeelt okej). Tror det kommer bli asbra :)

Har första SU-tentan på tisdag så ska sätta mig och fortsätta på "min mattebok" som vi får ha med oss på tentan. En fusklapp i stort format skulle man kunna säga. Men, jag klagar inte ;)

~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar