söndag 26 februari 2012

BigBenny vs. BigBen

Funderar mycket på hur sommaren 2012 kommer bli. Förra året bestod i stort sätt bara av jobb, jobb och jobb, natt, dag, natt, natt, natt, eftermiddag, natt osv. Mycket nätter med andra ord. Såg inte mycket av solen det året inte... Den semester vi hade var nog då vi åkte till pappa i Vänersborg och Liseberg i samma veva. I slutet av sommaren var det dessutom.

I år tänker jag inte ha det på samma vis som förra året, jag vägrar! Tänker få ta del av solen i år, sola och bada är vad jag tänker göra. Ja, och jobb också så klart. Tänker hoppas på mindre nattpass, även om det är bättre betalt då. Vill känna att jag kan ta det lugn i år, inte bara tänka på jobbet. Så sola och bada är två krav jag har! I år kommer jag dessutom bo hemma hos mamma så jag kommer ha poolen utanför dörren varenda dag = un-der-bart! :D

Dagens bästa!!
Benny
och jag pratade lite om vad vi kan göra i sommar, inte bara vara i Eskilstuna hela lovet. Jag föreslog Grönan och Liseberg, men båda är lite trötta på såna nöjesfält. Jag nämnde Skara och lite andra ställen. Men det jag länge har velat åka till är London. Benny frågade då:
-Vad gör man i London?
Och jag svarade:
- Besöker BigBen bland annat.
Varav han sa:
- Jag har en BigBenny "där nere".

Så jag vet inte om han tycker att BigBen är onödigt ;)
Jag vill i alla fall se BigBen - så att man har något att jämföra med... ;) hahaha.

Madamme Tussaude, London Eye och BigBen är tre grejer man måste besöka/göra i London, och jag har det som ett till av mina mål i sommar; att resa till London. :D

Back to tentaplugget!
~*Milla*~

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar